torsdag, september 7

Nothing more to say

Människor undrar vad jag håller på med @ the moment och det är väl förklarligt. Jo, jag och S är i en svacka där jag pressar mig själv ut ur saken och där han undrar vad fan jag håller på med. Jag undrar också vad fan jag håller på med, men det är som det är. Jag har fått någon slags känslokyla inuti och det är inget att göra åt. Jag kan liksom bara se på medan jag raserar det jag byggt upp. Om det nu var uppbyggt från början. Men jag kan inte ha ett förhållande. Jag kan inte leva som jag gör nu. Jag kan inte leva under de här förutsättningarna och det är inte ditt fel, eller, det är vårt fel. I'm sorry. Men nu är det som det är och jag vet att du känner det. Och så är det väl också.

Jag har egentligen ingenting att säga mer.
Förlåt.

Har webbshoppat lite nya kläder. Lovely.
Jag hänvisar till övriga människor.

Inga kommentarer: