fredag, september 8

Total härdsmälta

>>Jag är ett riktigt fuckup som missade det, men nu jävlar hittade jag. I en artikel från JULI uppmanar herr Slätt mig som etta på listan att svara på ännu ett bloggtrendsmeddelande, men väck som jag var så uppfattade jag inte det. Inlägget kan ses Här!
4
arbeten jag haft i mitt liv:

1. Supporttekniker

2. Gravvårdare

3. Receptionist

4. Langare


4 filmer jag kan se om och om igen:

1. Fight Club (älskar den)
2. Goodfellas (good ol' maffiafilm)
3. Human Traffic (en sådan klassiker..)
4. Football factory (av självklara själ dyrkar jag huvudpersonen och av självklara själ skulle jag knulla honom anytime..)

4 städer jag har bott i:

1. Katrineholm

2. Nyköping

3. Sala

4. Stockholm


4 teveserier jag gärna ser:
Jag följer ingenting slaviskt, men det är kul att spana på...

1. Buffy
2. Simpsons
3. Du är vad du äter
4. Allt med sjukligt feta människor i. (jag vet att jag är störd)

4 ställen jag vill åka till:
1. New York

2. London
3. Lysekil

4. L.A

4 webbsidor jag besöker dagligen:

1.QX.se
2.Expressen
3. sthlm södra

4. Katastrof

4 favoriträtter:
1. Sushi
2. Min currygryta
3. Kronärtskockor med smör, salt, citron och Liselott.
4. Kaffe med dopp

4 ställen där jag stortrivs:


1. Hemma vid datorn
2. På söderkrogar
3. I sängen med en fett skön karl
4. På alla slags spex med mina vänner.


4 vänner som jag tror kommer att svara:

-Liselott
- Gloomie
- Lillebror
-Dan


By the way: Min winamp går het nu för tiden: Det här är en lista över veckans hetaste låtar i min winamp. Vad fan beror detta på? SER NI DEN RÖDA TRÅDEN? Jag tror jag ska bli tokig, fan.


Inga kommentarer: