torsdag, november 2

Coaching

Har varit och träffat mitt coach-objekt och lagt upp en studieplan. Jag kommer alltså, för er som inte hänger med, vara personlig coach för en trevlig IT-kis de närmaste månaderna. Har redan lagt upp ett schema och en utvecklingsplan med aktiviteter och uppgifter. Att växa som människa är en av livets viktigaste delar, jag hoppas verkligen att jag kan tillföra något till lärlingen, men det tror jag att jag kan.

Efter det gick jag och lott och åt på den nya restaurangen här nere - den är precis som Koh Pangan, fast på Lundagatan! Vi var mycket nöjda och glada. Gick sedan och köpte nya blockljus och värmeljus, har nu inrett lägenheten med dessa. Lott är på uppdrag Blue Fox igen, och det blir en skrivnatt inatt. Har mycket att jobba med. Jag vill att det ska bli Lördag, då det är haloweenspex på gång, och sedan söndag, då det är...hm, något annat. Som jag inte tänker berätta för er...haha.


Nåja. All work and no play, nu har jag dokument att förnya.

Inga kommentarer: