torsdag, november 16

En jävla initial


Igår hade "tjejerna" vinkväll här på Söder medan "grabbarna" hade ölhangout. Innan det lunchade jag med ¤, som påstår att han måste säga upp kontakten med mig om jag blir "för offentlig", och han stör sig på att jag överhuvudtaget tar upp honom i mina dagböcker. Det är för jävligt att jag ska behöva få skit för att jag bryr mig om, och tycker att andra människor gör så pass stor impact på mitt liv att jag vill skriva om dom. Blev faktiskt så pass irriterad på hans dummande att jag boxade till honom. Två gånger. Men det är lugnt. Jag är inte arg. Jag förstår honom också. Men med tanke på att han bara är en liten ikon och inte ens en initial... Men åter till tjejkvällen: Vi drack cherry wine och åkesson bubbel, och åt typisk tjejmat, nu måste jag ha en grabbkväll bara för att väga upp detta. Strida strömmar av sms från grabbarna till både min och L:s telefoner angående hur det "går" hela kvällen, precis som om vi hade någon slags mission på varsitt håll eller nånting. Innan det hade jag varit i Kista centrum och gjort mina nya naglar med Ma, som blev färgad och klippt. Väldigt trevlig manikyrist, de är ju för fan som terapeuter, de älskar skvaller. Jag gav henne lite, för man vet ju inte. De kanske kommer på mig med att jag inte är en riktig "brud" annars. Åt lite, köpte systemgrejor och fick på gränsen till svimanfall så jag fick ta en taxi hem. Två svimanfall på mindre än en vecka men skitsamma, jag är inte viktig. Jag har haft sönder vårt handfat så det måste limmas och spacklas. Fan vad det retar mig. Idag fyller E 25 år, jag ska snart ringa henne och sjunga. Sen tänkte jag försöka få tag i M2 också för att se om karln kan hjälpa mig med handfatsjäveln. Har inte träffat M2 på evigheter. Det planerar jag att råda bot på. Om han har tid. Jag är less på stress, så mycket kan jag fan berätta.

The ones - Flawless i mina headphones och jag dricker körsbärsvin innan tolv för att få bort drömmarna ur mitt huvud. På tisdag ska jag ha möte med Titan television. Jag är skitnervös.

"Och min mor sa till mig
varför gifter du dig
med en kvinna för hennes
skönhets skull
du blir lycklig ett tag
men så plötsligt en dag
blir du ensam
för hennes skönhets skull"

Inga kommentarer: