måndag, november 20

Lesbianism VS Knark

Haha! Samtal med ett gammalt ragg i telefonen:

"Jag visste inte om jag skulle ringa. Jag har hört att du har blivit lesbisk"
"Blivit lesbisk? Hur fan "blir" man det bara sådär?"

"Inte fan vet jag. Dom säger det"

"Vilka DOM?"
"Du vet...folk"
"På vilka grunder då?"

"Bor inte du ihop med en tjej?"

"Jo"

"Jaha, där ser du!"

"Men hallå. Lott är som en syster för mig. Vi knullar inte"

"Ni kan väl vara lesbiska för det"

"Det stämmer, men nu är jag inte det"

"Är du säker på det?"

"Nej, säker kan man aldrig vara men sist jag klagade av mig i en blogg så var det på grund av en karl. Nu har jag ju haft mina bisexuella äventyr in the past, men tro mig, jag är hooked på idioter till män"

"Jaha"

"Ja"

"Så du är singel och fri då med andra ord?"

"Vad har det med lesbianismen att göra?"

"Inget. Jag trodde vi var klara med att diskutera din lesbianism"

"Jaha, jag hänger inte med här"

"Är du det?"

"Vadå? Jag har ju redan sagt att jag inte är lesbisk"

"SINGEL menar jag!"
"Jaha! Ja, det är jag väl..."
"VÄL? Vad fan betyder det! Jag visste att jag inte skulle ringa dig. Du är alltid så konstig"

"Varför ringer du då?"

"Jag blev orolig"

"För att du tror att jag blivit lesbisk? Och det oroar dig? Borde inte mitt knarkande vara en större källa till oro?"

(tystnad)
"KNARKAR DU OCKSÅ?!"


Hahaha..karlar....

1 kommentar:

berusning sa...

Antagligen ett av de roligaste telefonsamtal jag läst. Kunde du inte spelat in det? :D