måndag, november 20

Rapture

12:13

L åkte till räven inatt och jag var förstås alone på zinken. Igår gick vi ner och köpte en riktigt flottig pizza och pratade om puckade karlar, för det är ungefär det vi har att prata om just nu. Förutom de BRA karlarna då. De är ungefär 99% färre än de dåliga. L har fått tag på ett bra exemplar, men vadå. Det betyder ingenting. Det betyder inte att det finns hopp för oss andra. Men för att öka hoppet så har jag bytt signal på min telefon, från "Empty streets" till "That's the way my heart goes". Jag vaknar varje morgon till elation station - Beat hackers RMX, och min sms-signal kunde ju ha varit någon snuskig men det är den inte. Imorgon ska jag på möte med TITAN television och jag är SKITNERVÖS.

"I can't get you off my mind
i just wanna be with you.."

Naglarna jag gjorde förra veckan sitter fortfarande grymt snyggt. Idag ska jag göra mig fuckin' gorgeous och ta mig ut. Och det är en kritisk månad. Jag längtar efter att få knarka ner mig. Jag vill verkligen inte vara i verkligheten hela tiden men okej, jag kör. Jag lyssnar på sugababes - push the button (DJ Xelax mix), har en fulltankad Ipod, en snygg K750i Live! med headset, jag har branded clothing, mina vänner och min plattång. Jag försöker koncentrera mig på tjejiga saker, ordinära saker, för sätter jag mig ner och tänker blir det körigt i skallen.

"I'm busy throwing hints that he keeps missing
Don't have to think about it
I Wanna kiss and
Everything erotic but he's too distant
I wanna feel his body
I can't resist it

I know my hidden looks can be deceiving
but How obvious should a girl be?
I was taken by the early conversation piece
And I really like the way that he respect me

I've been waiting patiently for him to come and get it
I wonder if he knows that he can say it and I'm with it
I knew I had my mind made up from the very beginning
Catch this opportunity so you and me could feel it 'cos

If you're ready for me boy
You'd better push the button and let me know
Before I get the wrong idea and go
You're gonna miss the freak that I control "

Inga kommentarer: