fredag, december 7

Mario-svamp

Tjoho! Var på beroendemottagning på sedvanligt möte i morse, de är mkt positiva till mig och kommer stötta mig på kommande nätverksmöte. Tjoho! Jag ÄR inte HELT samarbetsoduglig!
Tjoho 2 för trevligt adventsfika med bostödjare och folk för en stund sen. Träffade mkt trevlig tjej, hon ska ha barn två veckor efter mig och har gått i samma skola! Hon var fantastiskt laid back och bara en sån där som man direkt gillar, och hade många saker gemensamt med mig. Bland annat feminism, djur, musik och skrivande. Vi kom så bra överens med henne att vi bjöd upp henne till lägenheten en snabbis också. Jag tror H skrämde henne lite genom att säga att vi skulle stycka henne och lägga henne i frysen men skitsamma. Kan fungera som personlighetstest på framtida kompisar. Om de reagerar på frysprylen, dumpa dom direkt. Humorlösa vänner ändå ingenting att ha. (Note to self)

Nu ska jag knoppa lite. Jag har städat och gjort lägenhet skinande. Hämtat ut mkt rolig kudde från Japan som jag vann på Ebay. Det är en mario-svamp. Jag är nördig. Nu skiter jag i det här.

Inga kommentarer: