söndag, maj 27

Sökord modul III

Here we go...månadens sökord på google! Jag fattar faktiskt inte hur fan ni kommer hit via skräpet ni söker på. Några favoriter ur högen:

vad är religion? - (Och det svaret tror du att du hittar HÄR?)

andreas höistad + mail - (Vem FAN är det?)

barn som har mössa inomhus röker oftast hasch - (Total personlig favorit, men frågan är; är det sanning?)

berner sennens exakta vikt - (VA? Borde jag modda detta till en HUNDSAJT?)

bilder på italienska kvinnor - (Brukar inte förekomma särskilt frekvent, nej..)

bilder på min fitta - (Håller du inte koll på var dina pics hamnar, hey..sorry, can't help you..)

don't give up bulan - (Jag hejar också på dig, bulan, whoever you are)

en enkel omväxling med håret till fest - (VAD HAR JAG SAGT? JAG ÄR INGEN JÄVLA BRUD!)

gammal dam vill du knulla - (Återigen; hamnar jag verkligen som snart 27, i den här kategorin?)

hur mycket kostar en vandrande pinne på zoo fritids - (Om jag ändå visste. Jag pilar dit genast och kollar!)

hur ska jag meddela någon att jag har fest - (experten svarar: RING dom, eller skaffa en välbesökt blogg)

knulla stövlar - (Dra inte in mig i dina fetischer, tack)

lyssna din hynda - (Du har min odelade attention, vad vill du, kexet?)

sexy eskil simonsson - (Är ni efter HONOM nu igen? Kolla Covenants websida istället!)

smisk stesolid - (Det var väl ett JÄVLA tjat om smisk och diverse droger!)

vad betyder om skrattandes faror - (Så vitt jag vet är det inte farligt att skratta...)

stjärnhalsband - (Mitt är borta. Bara så du vet)

min son vill knulla mig - (Ni måste sluta upp med ert sabla incestuösa googlande, jag fattar inte ens hur ni kan hamna HÄR av alla jävla ställen..)

NI är inte kloka, men jag diggar er ändå.

Inga kommentarer: