måndag, augusti 14

BloggTrend

Har noterat i bland annat R;s blogg och somliga andra att det går en "50 frågor"-trend. Here goes:

1. Tre namn jag lyssnar till:
Loo, Marion, Loan

2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Jag är bra på att hjälpa till inom områden jag behärskar.

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Min närhetsrädsla i kombination med mitt närhetsbehov.

4. Detta är jag rädd för:
Att förlora de jag älskar.

5. Tre saker jag vill ha varje dag:
Tabletter, Cigaretter, Kyssar

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
Ljuga för människor jag älskar, slåss med nävarna, åka skateboard.

7. Detta tycker jag om att göra:
Dansa, Lyssna på groovy tunes och umgås med mina vänner.

8. Detta vill jag göra just nu:
Flöddra ner mig.

9. Bästa känslan:
Att känna sig behövd och uppskattad.

10. Värsta känslan:
Tystnad.

11. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har:
Mental skärpa, musikintresse, humor och jävlaranamma.

12. Är jag kär just nu?
Ja. På många sätt.

13. Jag vill gifta mig:
Ja, faktiskt.

14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:
Arbeta, uppleva saker, älska och bli älskad tillbaka. Resa och ta hand om människor omkring mig.

15. Min käraste ägodel:
Min dator, MR LSD.

16. Något jag vill ha i present:
Sådana där silverörhängen som liselott köpte till mig i födelsedagspresent. (TACK LOTT!!)

17. Detta har jag på mig just nu:
Randiga boxers, grå träningsjacka, örhängen (5 st) och mitt stjärnhalsband.

18. Favoritkläder:
Baggy byxor och stylish hoods.

19. Favoritdjur:
Hund.

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
Den elektroniska musiken överlag.

21. Tre av mina favoritlåtar för tillfället:
Wumpscut - Wreath of barbs
Ott - Splitting an atom
Mylo - Paris four hundred

22. Skola - roligaste/tråkigaste ämne:
Bild & Matte.

23. Stjärntecken:
Lejon

24. En bok jag gillar:
Jag, Jag, Jag! - Unni Drougge

25. En film jag gillar:
Fight Club

26. TV-program jag gillar:
Program med sjukligt feta människor i. Det håller mig i form. Haha

27. Favoritdoft:
Puma woman och Anna Sui - Dreams

28. Detta äter jag gärna:
Thailändskt´

29. Dricker helst:
Corona med limeklyfta eller rödvin. Till vardags coca-cola light eller kiviks lättdryck.

30. Favoritgodis:
Lakrits.

31. Hit vill jag gärna åka på semester:
New York eller London

32. Färgen på mina ögon:
Bruna

33. Min längd:
170 cm
.
34. Jag tror på:
Solen, regnet, natten och dagen.

35. Jag spelar:
Keyboard och piano.

36. Person jag beundrar:
Hunter S. Thompson

37. Så här bor jag:
Inneboende hos S samt i min chefs lägenhet utanför stan.

38. Antal döda krukväxter i hemmet:
Inga.

39. Det här tänder mig:
S.

40. Det här gör mig avtänd:
Tjafs och bråk.

41. Favoritfärg:
Turkos.

42. Favoritcitat:
"Du är en postmodern konstbefruktning!" - Lillebror

43. En hemlighet jag vet:
Om jag berättade det vore det ju ingen hemlighet?

44. Den bästa present jag fått:
Mitt turkosa stjärnhalsband.

45. Senast köpta skiva:
Det var så länge sedan jag köpte skivor, men senast lyssnade var The ultimate blues album.

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
Ögonen, mina händer.

47. Det jag är minst nöjd över med mitt utseende är:
Allting annat.

48. Udda förmåga/egenskap:
Ser spöken överallt. Haha.

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
Lokatt såklart.

50. Två personer jag vill ska göra detta test:
S
Lillebror.

Inga kommentarer: