torsdag, augusti 10

NA

Jag var på mitt första NA-möte idag. Och det tar tid att samla alla mina tankar för att kunna komma fram till saker. Mycket av det som sades på mötet träffade mig rätt i hjärtat. Naturligtvis kan jag inte dela med mig av vad som sades, men låt oss säga att jag trivdes. S släpade dit mig och jag satt med min varböld och skruvade på mig. Men sen började jag lyssna iallafall och det fanns mycket erfarenhet i det rummet. Jag kommer att gå tillbaka nästa Torsdag. Jag tror jag vill det. Jag vet inte varför jag vill det just nu, men jag vet att jag vill, på något konstigt sätt.

När vi går hem på den ringlande farleden håller jag i S och vet liksom inte var jag ska börja. Fast nu har jag tagit steget dit, sen att jag har 2756576587 kilometer kvar är inte riktigt vad jag behöver tänka på just nu.
Just nu lyssnar vi på Kings of convenience - I'll rather dance with you


Inga kommentarer: