måndag, augusti 28

Elle woods goes to school


"du har en snabb bil
jag vill ha en biljett till var som helst
vi kanske kan göra en affär
kanske tillsammans kan vi komma nånstans


Du har en snabb bil och jag har en plan att ta oss härifrån jag har jobbat i snabbköpet Lyckats spara ihop lite pengar vi behöver inte åka så långt bara över gränsen och in i staden du och jag kan båda skaffa jobb och äntligen se vad de menar med att leva."

Idag börjar skolan. Inte sovit en blund inatt.
men SKAM den som ger sig!

bild: nya naglar.

16 kommentarer:

Anonym sa...

Tja! tänkte bara säga att det är fett att du lyssnar på min musik!tackar!
MVH /shamonk

Loo sa...

shamonk >> frog in the hat är fantastisk. Du kickar :D

Anonym sa...

HaHa! håll gärna kolla på sidan den närmsta veckan.. fler låtar är på väg upp.
hur fick du förretsten nys om min sida? den är rätt ny.. :D
om du vill.. adda mig på msn: pimp_kinky@mail.nu

Anonym sa...

Det var som fan. Känner du Richard Slätt?

Loo sa...

och jag antar att han känner dig? Jo, det gör jag.

Loo sa...

shamonk>> du tog hand om musiken åt S på hans spektakel förra helgen, och S är en av mina närmaste vänner. Hur hittade DU mig, är väl snarare en fråga? :)

Anonym sa...

Vi har ett hat-hat-förhållande.

Loo sa...

ELB>> Det kan jag tänka mig, since du är, vad jag förstår..i de DÄR kretsarna. Vet han vem du är vid namn?

Anonym sa...

hehe... jo min sambo googlade efter min hemsida, hittade den här och visade mig :)

Anonym sa...

Det gör han säkert. Hans gäng har sina smutsiga åsiktsregistrerande fingrar med i spelet lite överallt.

Loo sa...

ELB>> Jag orkar inte ens kommentera tillbaka. Bedriv du ditt nationella lilla krig mot en imaginär fiende och för all del, knock yourself out, men dra inte in mig i sånt där jävla trams.

Shamonk >>Nu klarnade det! har addat dig.

Anonym sa...

Nå, i mitt fall är det ju en oerhört konkret fiende... men du har rätt, det är antagligen inte din strid.

Loo sa...

ELB>> Tackar. Jag har egna "strider" att utkämpa.

Anonym sa...

Ja, jag har märkt det. I all försiktighet önskar jag dig lycka till i detta. Om jag får vara så fräck att säga det, så förefaller du att ha tagit några steg i rätt riktning.

Loo sa...

jag tycker det är så märkligt att du på något suspekt plan verkar bry dig om mina förehavanden. Varför det?

Anonym sa...

Det här låter säkert synnerligen osannolikt, men jag blir alltid glad när någon försöker få upp sitt liv på banan igen. Faktiskt.