fredag, augusti 11

Do it to the music

"Truly, there is life inside of me.."

Pratade med pappa och bjöd honom på söndagens kaffestund på födelsedagen. Han fick adressen till S och jag berättade att jag varit på mitt första NA-möte igår.
"Va bra! Hur var det då?" sa pappa.
"Det var precis vad jag behövde. En massa pundare som berättar pundarhistorier" sa jag.
Pappa skrattade.
"Jaha, såna gamla rävar som stal bilstereos?" sa pappa.
"Typ"
"Vem tog dit dig då?"
"S. Han tyckte det fick vara nog nu"
"Ja, det tycker jag var bra, Loo. Det hade han rätt i"
Pappa lovade att komma på söndag och ta med sig syskonen. Älskar mina syskon, de är för jävla coola. Små mini-Loos är de. Tar inte skit från någon.
Jag ringde till M. Han svarade, sedan lade han på.
Jag fattar inte vad jag gjort för fel.

Idag är det fredag och jag ska försöka åka inom mitt hem i rinkeby och plocka upp lite grejer.

Dagens låt: Dallas Superstars - In t
he night

Inga kommentarer: