måndag, december 4

Blåtiran & organet

Fan.

Jag vill verkligen vara independent, så fuckin' jävla självständig och inte låta saker påverka mig. Men nu gör de det, och det sätter sig fan inuti. Jag kan inte låta bli att S T Ö R A mig på vissa saker, saker som min bästa vän berättar för mig som får mig att bli alldeles kallsvettig. Men det är kanske så här det ska vara. Är det så här allt är när det "blir som det ska bli"?

Har legat och pratat i telefon med ST i två timmar, han trakasserar mig mest hela tiden och refererar till sitt organ som uppenbarligen skall ha någon form av egen identitet. Lustigt beteende hos män, det där. De refererar till sin kuk som "han" eller ett mycket andlöst "den" och inte sällan har de, om än hemliga för oss kvinnor, namn på dem. Oavsett vilket så har jag fått uppfattningen att manlighet handlar väldigt mycket om just organet. Organet i sig har ett par självklara budord som alla män verkar vara födda till att både följa och upprätthålla. Dessa är, som följer:

1. Du skall inte några andra gudar hava jämte ditt organ.
2. Det är bara charmigt om den "råkar hänga ut"
3. Organet HAR en själ. Punkt slut.
4. Om organet vill något, släpp genast allt du har för händerna och följ organets vilja. Se punkt 1.
5. Om det inte är möjligt att tillfredsställa organets begär, är du dömd att inte kunna tänka på något annat än just organet och dess vilja tills den blir tillfredsställd.
6. Organet har alltid sista ordet. Och första.
7. Det är bara charmigt att tala om och referera till organet och dess vilja. Alla kvinnor älskar det, oavsett vad de säger.
8. Om organet vill något står det över alla andra viljor. Utom en: Hunger. Om hannens mage är tom kommer hannen istället uppvisa gnälligt och bångstyrigt beteende tills magen fyllts igen. Därefter tar organet åter över.
9. Heterosexuella män som pinkar sida vid sida betraktar helt enkelt inte varandras organ. Någonsin.
10. Om du ändå råkar kolla, börja genast tala om sport. Detta indikerar på heterosexualitet och manlighet och urineringen kan fortskrida utan avbrott.

Så här är det. Mina ex har allesammans varit rätt självgoda typer som älskat att ränna omkring spritt språngande nakna medan de talat med sina organ. Nu är förvisso ST lite mer självironisk men det är alltid lika roligt. Jag vet inte vad det är med mig och män just nu..fan, de är ju överallt och de är fan riktigt snygga och skittrevliga men jag har inte en enda SUND relation, med någon av dom!

Det säger mer om bloggerskan än om dom, ska jag tillägga.

03:45

Jävla insomniahelvete. Kan inte sova. Sitter bara och ältar och oroar mig för mamma och katten., Har inte hört av mamma på fyra dagar och varje gång jag åkt dit har ingen varit hemma. oroar mig att någon tagit katten, kanske bytt lås. Får inte tag i mamma i telefonen och ingen av hennes vänner svarar. Jag ville åka dit men jag har ju den här jävla bulan i skallen. Jag vet inte var jag ska ta vägen. Det bara MALER av tankar. Jag är förbannad på det mesta. Lite irriterad på mig själv för att jag släppte taget i torsdags, borde inte ha blandat in mig på det där sättet eftersom jag ser att jag bara lämnar förödelse efter mig. Jag borde inte sitta och må skit över hela grejen med ¤ heller, för jag ska vara stark kvinna och liksom tjena, här sitter jag och är hjälplös. JAG ORKAR INTE KLAGA mer över det här känslomässiga kaoset men jag kan liksom inte hejda mig.

En bekants bekant sa en rätt bra sak om det hela. "Ansvaret gör att han håller taget om dig". För det är ju det allt handlar om. Jag är ju TJEJ. Mig har man "ansvar" för, ekonomiskt och socialt och hela skiten, aha, i see, det handlar om att tillfredsställa delar av sitt ego som hör manligheten till och ingenting annat. Jag är ett ANSVAR och inte en människa, sug på den!

Jag är inte trött på män. Jag är trött på alla människor, som antingen säger saker som de senare inte kommer att mena men ändå framhåller det just då, människor som tror att mitt känsloliv är som något jävla lego och människor som har ouppklarade relationer som hänger som trådar och mitt i alltihopa så schwipp! Så har de gått tillbaka till sitt ex eller vad fan det är och börjar att IGNORERA en istället för att säga som det är.

Åt helvete med er och ge fan i att tro att ni ska bli stjärnor för en dag i min blogg bara för att ni knullat med mig. Vad fan är ni för andrahandsmediahoror egentligen? Knulla en riktig kändis istället. Lura någon annan, lek med grannens hund eller vad fan som helst.

Jag är så jävla less.

Inga kommentarer: