söndag, december 3


Den absolut märkligaste festen detta sekel, inträffade igår. Spektakel hos M&M. Alla var där. Bokstavligt talat. Folk jag inte hade en aning om bara trillade fram och tillbaka. Aktörerna som dominerade var som följer; 22-centimetersmannen, som stötte på allt kvinnligt och då specifikt de latexklädda kvinnsen, varpå han stolt för en väninna yppade att han var "välutrustad med 22 centimeter" så, hon skulle inte "bli besviken". Ett oerhört piggt gäng discoflator, som sågs röja järnet i röda rummet, en undergiven bekant som skall ha mer eller mindre erbjudit tusen kronor till en tjoig väninna för att dominera honom, vilket senare ledde till besvikelse å hennes sida när han avgått från festen. "Va! Har han gått? Jag skulle ju dominera honom i trapphuset!" . Detta tillsammans med ett piggt TBC-gäng gjorde saken rätt skön, och redan vid ankomst hade jag ett glas i handen. En viss väninna skrålade vilt och berättade historier om hur hon suttit och ridit av en av sina ragg samtidigt som hon stjälpt i sig vin. "Glaset stod ju så lägligt till!"

Vidare samtalades ämnena män, sex i allmänhet, bekantas bekanta, N hade tydligen stött på ¤ när hon varit och handlat en dildo på Golden Rose. TV-karriärer, varför kola är så jävla dyrt, och det faktum att ingen jävel skulle köpa det om det kostade hundra spänn grammet, musik, lesbianism och "gamla tider". Där tog kvällen en abrupt vändning. I någon form av väck-rus trillar jag och K in i ett industristrykjärn (!) och jag faller med huvudet före och tappar medvetandet. Några bar mig till en madrass. Där vaknade jag i morse. Med hjärnskakning och gigantisk bula i huvudet. Och hade ingen aning om hur jag spenderat timmarna innan jag däckade. Vilket fylldes i senare. K hade sminkat sig med en olämplig underlagskräm och showat i badrummet samt också målat J:s naglar. Någon hade åkt hem med någon trots att båda dessa redan hade varsin någon, och det viskades om 22-centimetersmannen nu fått något eller ej, hade inte han setts lämna spektaklet med HM? Det blev ingen dominans i trapphuset men det blev gröt till frukost. Störningsjouren hade varit där men inte haft mål i mun, så M hade fått säga "vad vill du? ska jag sänka lite?" och han hade nickat skrämset till svar. Sedan ringde Lott, som hade varit på spektakel igår med en annan bekant, vilket ledde till skvaller. Som alltid. Och jag vet inte, jag skakar bara på huvudet. Jag ställer mig utanför det där. I'm not the one who is fucking things up. Du är din egen varelse. Du bestämmer själv hur du vill behandla andra. Du bestämmer vilken plats de ska ha i din värld. Men det förstår du inte, för du är för upptagen med att skylla på strukturen.

"You say you don't want it


This circus we're in but you don't
You don't really mean it, you don't really mean it
How many fates turn around in the overtime
Ballerinas that have fins that you'll never find
You thought that you were the bomb
Yeah, well so did I"

Tori Amos - Spark

Inga kommentarer: