lördag, december 30

The way you love me

Faith Hill - The way you love me (Love to infinity remix)

Jag får höra av sjukan att jag förmodligen fått dubbelsidig lunginflammation, men hindrar det mig från att åka den lååånga pendelresan till ST klockan elva en fredagkväll? Hindrar det mig från att flyga i armarna på den här en och åttionånting-fantastiska karl som inte har en milimeter underhudsfett utan bara en massa muskelmassa och ben som fascinerar en i timmar? Hindrar det mig från att laga massa mat och jaga honom med kuddar när han är fyllebesvärlig vid spisen? Hindrar det mig från att slänga honom i sängen och ta av honom alla kläderna och försvinna in i dimman i flera timmar? Hindrar det mig från att vakna på denna kamin till karls muskelspända underarm, och somna om igen? Nej. Herregud, nej. Herregud människa, jag blir som en generator i närheten av honom. Jag börjar spinna och generera energi och slutar aldrig varva. Jag är som en Ford Mustang - 68 med originalfälgar som bara glider fram på vägarna och ÄGER.

M2 hörde av sig, rent spontant och undrar vad jag har för mig. Det är en sån klassiker! Han föreslog att jag skulle låna hans badkar..haha

Imorgon: Djursholm med The Bad Crew och den snyggaste toppen i mannaminne! (se bild)

If I could grant
You one wish
I'd wish you could see the way you kiss
Ooh, I love watching you
Baby
When you're driving me crazy

Ooh, I love the way you
Love the way you love me
There's nowhere else I'd rather be
Ooh, to feel the way I feel with your arms around me
I only wish that you could see the way you love me
The way you love

It’s not right
It’s not fair
What you're missing over there
Someday I'll find a way to show you
Just how lucky I am to know you

Faith Hill - The way you love me

21:11

Jag har bränt lite skivor till spektaklet imorgon då det är allmänt känt att jag är den som har mest koll på musiken (no offense, vänner, men ni HAR bättre för er än att jazza hela dagarna, det har inte jag) och jag kan meddela att jag just bränt den bästa skiva jag någonsin bränt. I övrigt är allt på topp här på Söder. Jag har vaxat, rakat, späkt, smiskat och groomat precis hela mig. Jag saknar helt och hållet alla former av kroppshår och jag har smörjt, inpackat, borstat och nu är det bara ansiktet kvar. Ska testa alla jävla ansiktsmasker och fan vad det är, som vi har i skåpet. Därefter super jag ner mig på kvarvarande alkohol, somnar, och drömmer om en perfekt värld.

Jag älskar det faktum att jag får världens finaste sms med regelbundna mellanrum. Jag älskar att det här FÖRBASKADE året snart är slut och jag älskar min outfit imorgon. Jag kommer att ha med mig kameran, så räkna med en bildblogg av inte denna värld på Måndag.

Fuck, jag är en sån jävla slyna i den där klädseln.
Älskade läsare, redan nu önskar jag er ett GOTT NYTT ÅR. Gör något rejält med era liv; gud ska veta att jag inte gör det.

Puss.

Nyårsskiva [Lounge/House/Prog]

1. Late Night Alumni - The rest of you
2. Matthew Dekay - What if
3. Matthew Dekay - Space Mountain tablet
4. Scissor Sisters Remixed! - Comfortably Numb (ATOC Xtended RMX)
5. Thievery Corporation - Air batucada
6. Stephané Pompougnac - Rolf Royce
7. Uniting Nations feat Rihanna Moore - Ai no corrida
8. Bluefish feat anita kelsey - been too long ( Kaysey Taylor & Chris Meehan RMX)
9. Matthew Dekay - Digifrutella
10. Adam Freeland - Psychometry
11. Die Asketen - Geiz is Geil
12. Sugababes - Push the button (DJ prom Mix)
13. Moby - Bittersweet symphony


PS: Ååh, jag är tydligen "sektledar-bra".. TACK! TACK! ÅÅH! TACK! : http://berusning.blogspot.com/




Inga kommentarer: