fredag, december 1

G

Har varit hemma hos G i ett dygn och bara stängt av omvärlden. Så jävla skönt. Mår skitbra. Kom just hem, lagade min bönröra i tomatsås, kokade pasta, åt det och lite glass. Är så väldigt LUGN inombords och går omkring och ler på tunnelbanan. Människor tycker att man är bra väck när man 100% nykter brister i skratt på T-banan och bara fnittrar. Det kanske man är också.

G är fantastisk. Man förstår inte riktigt hur han ser ut, för han skiftar hela tiden i uttryck. Han är inte en, han är flera. Jag vet inte hur jag ska beskriva så att ni förstår. Och fast jag nyss träffat honom känns det som om jag känner honom sedan länge. Han har det där bekant-obekanta över sig. Ni som vet förstår.

Men nu ska jag, som han sa, inte prata mer om honom.

Den här fredagen kommer jag att spendera framför någon skön film, med min tropicana-juice i handen.

1 kommentar:

Anonym sa...

känns lustigt att läsa detta om mig själv.
glömmer inte vem du var och vad du gjorde.