lördag, december 30

ListaNollSex

På någon slags begäran tänkte jag sammanfatta det här vrickade året i en lista. Gud vare med mig, nu blir det svettigt för några av er.

Årets Skiva: Matthew Dekay
Årets Låt: Wolfsheim - Once in a lifetime (på repris, men hela året har fan handlat om den) Årets knark: Heroin(e)
Årets man:
Vilken idiot som helst på Stureplan.se (haha pash!)
Årets Kvinna: Liselott
- som gjort entré på just..Stureplan!
Årets besvikelse:
Mormors död.
Årets Hjärtekrossare: ¤, som inte vet hur man stavar till ärlighet. Jag hoppas du läser det här, och jag hoppas du mår riktigt dåligt.
Årets undercover: (ni som vet, ni vet)
Årets Idiot:
Morfars gode man.
Årets Klubb:
Vardagsrummet @ GK + Tribalism @ Mango samt ALLT socially crew hittat på. Årets Händelse: Loo gör entré i TV-världen.
Årets Mest oväntade:
Slutspurten på året..som minsann inte blev så kass ändå.
Årets Bild: se ovan
Årets nya erfarenhet: 3 veckor @ Häktet Österåker. (Tack narkotikaroteln för det nedlagda åtalet..haha)
Årets Lift-Me-up: ST
Årets konstigaste: Steve
Årets mest vrickade ligg: M
Årets DeTox: Heroin(e)
Årets "aldrig mer": -
Årets Plats: Söder, så klart!
Årets tristaste: Var fan höll mina grabbar hus den här fotbollsäsongen?!
Årets chock: Mitt ex ska ha barn
Årets vackraste tillfälle: @ Jocke's place med Lott i November.



Mer kommer...säkert

3 kommentarer:

Anonym sa...

Visst serru, stureplan och jag är så här: *korsar fingrar sturskt i luften* ;) Tack för länk, och Gott nytt sånt där.

Du fick en liten utmaning också: http://www.sinner.se/enkat-2006/

// Pash

Anonym sa...

Fantastisk låt av Wolfsheim. Brukar speeda upp Once In a Lifetime så blir den en bra dancelåt.

Gott Nytt År!

Loo sa...

pash>> will do!

maverick >> du vet väl att det finns en klubbversion på den låten? hehe.