onsdag, april 18

HangOver Blues


Fy helvetes fan i det vad bakfull jag är.

Gårdagens Pinâ Colada-vurm var fan inte nådig. Jag minns att jag däckade intill H efter att ha svept ett jävla glas och ätit upp typ all peppardipp. Bara doften av Pinâ Colada och peppardipp gör mig alldeles kräkfärdig nu. Jag har dunkat i mig tre jävla treo och otaliga glas coca-cola men inget hjälper, jag mår som ett jävla härke.


Älskling skrattar åt mig när jag vaknar och har en spontanutläggning om hunduppfödarkärringar. Mamma var ju hunduppfödare när jag var ung, och hon umgicks med de här feta tanterna som hade tibetansk spaniel och vad fan det var för jävla djur, med platta nosar, linje-och-sönderavlade jävla snormonster med alldeles för trånga näsgångar som snorade och snorklade och skällde oavbrutet. De där feta, korta tanterna stod och borstade och fixade upp jävla tofsar på hövvet på kräken och eftersträvade Best in show och alla jävla rosetter i världen som de sedan kunde hänga upp på väggen. De är som mödrar som lever genom sina barn, de där vrickade hundutställningstanterna. Apropå absolut ingenting, alltså.


Jag tror jag måste spy nu.

God damn.

Inga kommentarer: