lördag, april 28

That's the way that my heart goes

"Oh father i've been having these thoughts and i'm sorry..."

Alltså. En sak ska ni veta om Stockholm. Det är sjukt litet. Träffar du nån, som du tror är helt jävla utanför allt, så ack vad fel du hade. Jag är inte direkt känd för att dejta karlar inom kretsen, eller folk som känner varandra, jag föredrar att hålla det utanför allting. Men självklart visade det sig ungefär månaderna in i vårt förhållande att min gamla barndomskompis mammas nya man haft umgänge med även en släkting till H. Och liknande scenarion. Och sådär är det alltid, det visar sig alltid att människor i hemlighet känner varandra, eller så har de haft sex med varandra, eller så har de helt enkelt kopplingar på annat sätt. Har du knullat en Stockholmare har du i teorin knullat allihop.

Idag bär jag vitt, dagen till ära, och ska in till stan för att administrera helgen. Paul Oakenfold spelar ikväll, men biljetterna kostar 400 spänn och det har jag inte råd med, så klart. P och co ska dit, klart de ska, de gamla klubbdjuren.

Dum-di-dum-di-dum-di-dej, sjunger hjärtat medan jag diskar och gnolar och dammsuger, nyduschad med vita kläder och vitt huckle dricker jag Sprite och lyssnar på äckligt sockersöt musik i mina nya, vita KOSS med basmaxade pluppar.
Människor!
Lyssna på: Above & Beyond - Alone Tonight , det ger garanterade serotoninkickar. Och kvällen är ung, mycket ung, och det finns återigen en längtande orm i min mage som vill någonstans, som vill ge, ge och ge.
Min älskling var nere i ett djupt mörker igår, men han kom upp ett hack. Jag håller fast honom i livstråden, för jag vägrar släppa någon till de ondskefulla djuren.
Vi kommer ur det här. Du kommer ur det här. Jag kommer ur det här.

"If you don't know
What you are for me
Don't leave me lone tonight
If you don't go
I'll let you see
What there is in my heart
If you say "no"
I'll feel alone
I need your sunshine tonight
If you stay on I'll give my all
I'll be your star
If you're lonely, if you're lonely now
I'll be your star
If you're lonely, if you're lonely now
I'll be your star"
Magic Box - If you

Inga kommentarer: