onsdag, april 11

Sökord #2

Nu har jag kikat igenom min Shinystat igen, och jag måste säga att..eh..ni söker på väldigt..hm..märkliga saker för att komma till min blogg. Och det lustiga är att jag typ inte skrivit om några av de sakerna ni söker på. Jag tänkte ta upp några av de roligaste, och kommentera dessa, som en slags förtydligan:

- dominanta gener asiater (jag har aldrig skrivit om detta, och jag vet inte HUR folk hamnade hos mig via denna sökning. Bara så ni vet; Jag skriver aldrig om genetik.)
- e din palla tjuv eller,"nej" han har ju tagit alla stjärnor (VA?)
- epilepsi synhallucinationer (Ja, jag är epileptiker. Men jag vet väldigt lite om saken)
- förlåt förstört så mycket (intressant sökning. Kan inte du som sökte på detta ta och vara lite mer specifik och berätta vad du letade efter, mer ingående?)
- knullhistorier (Jag skriver aldrig detaljer ur mitt sexliv här, så är det sådant du söker efter kan du ta och leta...länge)
- gamla fibban bilder (Ja, några såna kommer ni inte heller hitta här...haha)
- jag knullar min mor (Jag har inte sex med min mor. Det är allt jag tänker säga om saken)
- killen på pressbyrån sundbyberg (Jaha HAN! ja HONOM skriver jag om JÄMT. Eh..vilken jävla kille? testa att säga hej nästa gång istället för att googla honom)
- kåta gamla kärringar (Räknas jag verkligen hit redan?)
- psykos statistik (Det finns förvisso noteringar om "psykoser", men ingen statistik så vitt jag vet)
- respektera gränser i relationen (Intressant. Dom jag mött har haft exakt samma problem)
- richard slätt flickvän (Visst är jag och herr Slätt goda bekanta, men har aldrig haft ihop det och information om hans privatliv kan ni få direkt via hans blogg: http://rattochslatt.blogspot.com )
- smisk gråta kärlek (kommentar överflödig..eller?)
- treo comp lägg i kundvagnen (det här är en av mina personliga favoriter. Jag har aldrig haft en kundvagn på apoteket, den dagen jag behöver det är det nog dags att kasta in handduken..)
- vad finns i drogväg? (fråga inte mig, jag har inte råd att knarka längre..)
- absolute vodka winamp skins (Jag är övertygad om att jag inte äger ett sådant. Om någon av mina läsare har ett i sin ägo, maila mig skiten så lägger jag upp den på servern åt stackaren: Loo_Lonnroth@hotmail.com var adressen)
- asketen tapeten (Vill någon bara förklara för mig vad det ÄR så kan jag ta ställning till om jag skrivit om skiten eller ej..?)
- avtändning (Jodå, den första som träffar rätt..)
- har du någonsin (nej. Har du?)
- after dark - (åh) när ni tar saker i egna händer lyrics (Jag lyssnar verkligen inte på after dark. men..visst)
- chihuahuauppfödare i stockholm (jag letar också. Hittar du nån så hojta till)
- eskil simonsson has a girlfriend (har han? Det var som fan. Inte för att sångaren i en av mina favoritband Covenant's personal life angår mig, men det var fint att höra. Good for him!)
- fantiserar stor kuk (Gör du? Grattis!)
- freud monogami ( kolla Freud direkt istället. Jag är ingen Freudian direkt)
- förbjuden frukt? vad är det? (och det frågar du mig om? Herregud..)
- knarkare i sundbyberg (Det här är inte Sveriges Person och Adress Register, baby..)
- knulla silke (Intressant. Utveckla gärna)
- marcus loo lönnroth (Jag heter Marion Loo Lönnroth, men det var förbaskat nära... ;)
- rulla cigarett med (med vad..?)
- smisk på fittan sagor (Hittar jag någon sådan här saga lovar jag att citera den, det verkar helt sjukt att berätta såna saker för barnen och då är man fan störd deluxe)
- sångaren i treat (det stämmer att min mor dejtade den mannen under sina ungdoms glansdagar, men jag fick inte lära känna honom. Since jag inte var FÖDD DÅ. Haha)

Jag säger då det..ni är ju för jävla roliga ibland, ni googlare.

3 kommentarer:

Anonym sa...

ja fyyyy fan, jag dör av skratt. det var det roligaste på hela dagen, det är bra. =P

Anonym sa...

HAHA! På min blogg är det många som googlat på bajs och onani och liknande saker, vilket gör mig förvirrad. Min personliga googlereferensfavorit till min blogg är "nervös för att bajsa".

Anonym sa...

Hejsan "Syrran" :D vet inte om du minns lilla Johan från hässelby, var ett tag sen vi snackades vid. lust att återuppväcka en gammal (alkoliserad?) bekantskap?