lördag, januari 6

Ingefära

"If I could grant
You one wish
Id wish you could see the way you kiss
Ooh, I love watching you
Baby
When youre driving me crazy.."
Faith Hill - The way you love me

Ååh, jag var ju vaken hela morgonen i delirium. Sen somnade jag, och då jävlar, då somnade jag rejält..missade alla mina möten och allt, jag är så klipsk. Vaknade till av att Lott kom och pussade mig på kinden och frågade när hon skulle ringa och väcka. Bara så ni vet så har jag världens bästa (emigrerade) kombo. Och när jag vaknar har jag missade samtal, missade sms och hela kitet. Ååh, men jag mår så jävla bra. Jag går omkring med en aldrig sinande lycka i maggropen. Jag tror fan inte jag lyssnat så här jävla mycket på Faith Hill i hela mitt liv. Jag är på så sjukt bra humör.

Och fan vad jag har ätit Inlagd ingefära mycket på sistone..kan det vara en brist?

Inga kommentarer: