onsdag, januari 17

MMD

Ny Matthew Dekay-favorit och rena rysningar!: Matthew Dekay VS The proluctors - Sunset - jag tror jag svimmar. Exakt 5:00 in i låten kommer ett break att DÖ för. Socially Crew, jag bönar och ber, boka in den här killen, jag kommer att vara i drogliknande extas på det där golvet.

Som Zaphod påpekade så fattades en veritabel detalj i Varumärkeskontrollen, so here goes, min älskade dator, Mr. LSD (Alla våra elektroniska prylar har namn och alla är män) LSD står för "LoosSuperDator"om någon nu skulle undra..haha. Okej, så jag kör en:

AMD64 3500+
Med 1,2 RAM
Med en Xerox XA7-17 , 17" skärm (ja, den var dyr, och ja, jag älskar min skärm)
ASUS Motherboard
& ett NVIDIA GeForce FX 5200
Han har tre hårddiskar från Western Digital , på 200GB var vilket alltså slutar på ett total av 600GB HD-space, är utbyggd med två extra Ultra silence Fans från Nexus och är inkapslad i ett helsvart datorskal med platt silverfront. Som extra bonus kan jag meddela att jag också har en ASUS DVD-brännare som bränner i ganska ordentlig hastighet. Jag kör Windows XP Professional på min lilla sötnos, och så har han lite leksaker också:

Logitech Quick Cam Pro
Logitech speakers (som i sin tur är kopplade till vår stereo, så jag kör bara headphones eller line out från dom)
Och så wireless Logitech Tangentbord och mus, samtliga Logitech-produkter är helsvarta med silverdetaljer, för att matcha LSD:s skal och skärm. Även mina hörlurar är svarta med silverdetaljer. Ja, jag vet att jag är en nörd! Det enda som inte passar ihop med MR.LSD och hans tillbehör är skrivaren och Mr.IPOD, som envisas med att vara vit.

Nu till rapporten: Var ute med Lott, ST & the fox igår, vi insöp en sabla massa öl. Därefter gick jag och ST till Kelly's (av alla jävla ställen) och drack ännu mer öl. Jag och ST satt och kollade på folk och försökte gissa oss till vad de sysslade med och om de skulle få ihop det. Det är fan skitroligt att kolla på folk, speciellt packade hårdrockare som sitter och hånglar upp varandra och tror att de är skitsnygga. För det är de inte. Det finns faktiskt ingenting mer oattraktivt än packade hårdrockare, deras jävla bandtröjor och långa, otvättade hår och skägg och hela den där "Manowaaaar jag älskar luftgitarr och är så håård och kan inte dansa så jag slänger med håret och ser ut som en grottmänniskaaaa" - grejen gör mig både fnittrig och spyfärdig, men på ett skräckblandat förtjust sätt. Att gå någorlunda nykter till en nattöppen hårdrocksbar och bara iaktta dom är lite av en upplevelse. Jag fattar inte heller dealen med att alla kvinnor måste vara så jävla nersupna och kopiera karlarna i klädstil, svarta Levi's och så bandtröjor..originellt. Men okej, jag är utseendefixerad, skjut mig.

Hur som helst så har jag och ST alltid roligt när vi är ute för vi är så sabla engagerade i andra människors förehavanden. Dessutom är ST skitsnygg, trygg, lugn och faktiskt, här kommer det, i äkta Askungen-stil: "Alldeles, alldeles..underbar"

Nu ska jag åka till mamma och käka, kanske hinner jag med en Latte på Englas Café också! Som ni ser på bilden ovan.

PS: Det är fantastiskt vad man hittar om man bara söker på ordet Loo. Har noterat att det finns dom som gjort det på google för att hitta till mig, och bland favoriterna på resultaten märks:

Loo of the year awards - haha!
Loo Ryttarförening
Däckstället i Loo
Hi-Loo med kantstopp
Go-Loo

Och så Loo i Loo, förstås! Citat från sidan:

"
Projektet, Loo i Loo, syftar till att skapa förutsättningar för Loo Design att fysiskt etablera sin verksamhet på orten Loo i Alingsås kommun. I regionen upprättas ett nätverk bestående av tillverkande småindustrier och tjänsteföretag. I Loo skall lokaler i befintlig fastighet upprustas och inredas för att bereda plats åt visningsrum i vilket Loo Designs produkter kan exponeras och beskådas av såväl branschfolk inom arkitektur och design som av allmänheten."

Det var en jäävla massa Loo det!





1 kommentar:

Anonym sa...

Rena porrnovellen :-)
Tackar