tisdag, januari 16

Varumärkeskontroll

I äkta Stureplan.se - anda begår jag härmed en Varumärkeskontroll på mig själv & uppmanar mina medbloggare att göra detsamma. Ni vet väl nämligen vad era varumärken säger om er? Jo, det ska jag tala om: Inte ett skit. Men jag blev inspirerad, så nu kör vi:

KLÄDER
Sneakers: DC USA, Puma, Nike snövlar
Jeans: Wrangler & ACNE står högt på min lista just nu.
T-shirt: Whyred, WESC, Puma, JL. Liselott har dessutom tokimporterat en sabla massa Filippa K på sistone, så det verkar vara i ropet igen.
Hood:
JL, fortfarande överlägsen passform med långa muddar.
Underkläder: Pussy Deluxe

ACCESSOARER
Väska: Vintage i svart "flärp"-modell med dragkedja.
Plånbok: Ralph Lauren & så den sweeeta rosa portmonnän i satinmix från någon flashig botique någonstans, fick i present.
Solglasögon: Oj! jag avverkar många par om året. Pass.
Klocka: CASIO's analoga kobolt simple.

TEKNIK
Mobiltelefon: SonyEricsson K750i
Tv: Thomson
Stereo: JVC + mina favvolurar AKG K240

BADRUM
Tandkräm: Denivit
Tvål: Glycerintvålar från Konsums ekologiska sektion.
Hårprodukt: Just nu; DISP Core Volume Mousse
Huvudvärkstablett: Panodil Zapp, Treo Comp
Doft: Anna Sui "dreams", Ralph Lauren, "A touch of pink"
Hudkräm: CLINIQUE's "dramatically different moisturizing lotion"
Schampo: LOREAL El Vital
Balsam: DISP Core volume balsam

MAT OCH DRYCK
Mineralvatten: LOKA
Vin: Just nu alla afrikanska rödviner.
Bröd: Rågbröd, mörka bröd.
Choklad: Daim!


FÄRDMEDEL
Bil: Ford Mustang - 68
Flygbolag: Flyger så sällan.
Taxibolag: Taxi Stockholm.


ÖVRIGT

Frisörsalong: Hemma hos V!
Bank: Nordea
Cykel: Någon jävel har stulit min skraltiga gamla hulda. Död åt den.
Bensinstation: Alla nattöppna!

Seså..ni också.

2 kommentarer:

Anonym sa...

"TEKNIK
Mobiltelefon: SonyEricsson K750i
Tv: Thomson
Stereo: JVC + mina favvolurar AKG K240"
Hmm Vital del saknas...

Loo sa...

Ja jävlar, jag glömde datorn, det är ju sjukt. jag som är en sån nörd. Kommer!