onsdag, januari 17

Short Tipification


Fan vad propduktiv jag är. Jag ville bara tipsa lite. Först om min FANTASTISKA playlist som just nu är underbart progressive:

Pryda - Aftermath (Matthew Dekay Edit)
Proluctors - Sunset
Kasey Taylor & greed - Hardface
High Tone - Dubiously
Matthew Dekay & alfredo - Symbiosis
Matthew Dekay & Roob V - 2 da groove
Matthew Dekay band - Higher thoughts (steve porter remix)

Och så vill jag tipsa om min smoothie som garanterat ger er bra och god energi:
Inskaffa er frysta jordgubbar, blåbär och Hallon. Ta en liten näve av vardera och tjoffa ner i en bunke. Mixa med fryst koncentrerad flädersaft och 2 dl vatten. Fy fan vad gott det är.

Ja, jag vet att jag är latapa som inte åker till mamma, istället har jag suttit här med nattens knullrufs intakt i en dreadliknande tofs, fortfarande iförd sovhotpants och hood, och dricker smoothie och gör progressive playlists. Shame on me.

Bild: Häromdagen, så jävla laddad...haha

Inga kommentarer: