måndag, december 19

Cities of the future


Jaha, så var det igång igen. Fick mitt andra grand mal på en vecka igår kväll, men det utvecklades aldrig till ett grand mal utan stannade i mellanläget. Efter anfallet kunde jag inte göra mig förstådd på flera minuter och allting blev helt fel. Det är alltså något fel med min hjärna at the moment, men jag kan inte säga vad. Jag har misstänkt länge att det sitter något däruppe men jag försöker pressa bort det. Imorgon ska jag då till doktorn klockan elva och få det här utrett och jag har husarrest fram tills dess. Dödstrist. Men vad ska jag göra? Kan inte vara i skolan så länge jag har det här problemet.

Imorgon ska jag alltså bli stickt, provtagen och fixad med och fram tills dess kommer jag att vara här i lägenheten och vila. (vila. bah!)
Tack Ella, Mimmi och klassen för stödet idag, tack gloomie och tack ¤. Utan er är jag ingenting just nu. Mest av allt, tack liselott för att du engagerar dig, stöder mig och finns hos mig när jag drabbas.

Fan, nu blir jag sentimental.

Inga kommentarer: