onsdag, december 21

Tryckkammaren


Åh gud vilken jävla dag. Kan jag få dispens från mitt liv, tack? En vecka eller så borde räcka. Hade skolavslutning; var urtrevligt men huvudvärken hade jag kunnat slippa. Fick antigone i läxa över lovet, det är den mest spännande läxa jag någonsin fått. (Hör sarkasmen flöda, gott folk) - Hann prata i några vevor med ¤ innan han flyger iväg för ett par dagar, eller om det är mer, gud vet när man får se honom igen. Jag väntar mig absolut ingenting så blir jag förhoppningsvis positivt överraskad. Det är så det är med ¤, man kan aldrig vänta sig någonting och väntar man sig någonting så försvinner han. (Jag vet varför, spare me the lecture, men det ger inte mig mindre rätt att gnälla, jag tycker faktiskt jag är vansinnigt tolerant ändå - mind you.)

Huvudet har känts som en tryckkammare precis hela jävla dagen, kan inte påstå att jag gillar att gå omkring och vara en platt jävla fisk i skallen.
Jag har tagit en massa bilder, i vanlig ordning. Ska slänga upp dessa på mitt webutrymme så fort tillfälle ges. (nej, ¤, du finns inte med, ta det lugnt.) - men skolbilder och familjebilder kommer snart upp på en temporär sida nära dig. Ja, jag kommer slänga ut länken här så ni som gillar att stalka mig slipper googla er fördärvade. Hehe. Däremot kommer mitt stora bildgalleri ha premiär inom kort och det kommer man att behöva lösenord för att få komma åt. Detta eftersom jag gillar att ha koll på även de som har koll på mig, om ni catch my drift.

Resten av kvällen ska jag spendera med att äta ost och kex och prata med lott, det är hennes sista kväll hemma innan hon åker till Tierp.

Godnatt världen.

Bild: Jag och mormor, på kvällsfikat idag.

Inga kommentarer: