söndag, januari 15

"Akutfall"


För det första; fick reda på av ett par på qx som berättade att någon använt min bild på MSN och utgett sig för, inte för att vara jag, men för att se ut som jag och alltså ha mitt utseende. Jag har hört om folk som skrivit på sina kort etcetera för att ingen skall sno dom, men det har jag mest tyckt varit lite väl paranoid-märkt så jag har inte brytt mig. Personen ifråga skall ha email lottis_lkpg@hotmail.com, och som sagt, hon utger sig inte för att vara jag,men använder mina bilder som sin. Lade till henne men hittills har hon inte dykt upp.

För det andra: Ringde sjukvårdsupplysningen och de kategoriserar mitt tillstånd som ett akutfall. Egentligen vill de att jag ska åka till akuten redan ikväll men det gör jag bara inte, jag är för helvete inte döende. Men de säger att det är mycket allvarligt och de vill att jag skaffar mig en akuttid redan imorgon så nu måste jag alltså till vårdcentralen och hela den där grejen. Får se när imorgon jag får en tid. Jag känner hur skräcken börjar växa: "Blodprov..blodprov" ekar det i skallen. Jag är svårt fobisk mot just blodprov och det är tack vare just dessa bestar till nålar som jag har läkarskräck. Jag måste bita ihop alltså. För jävligt. Avskyr läkare. Kommer inte kunna sova något vidare men okej. Jag måste göra det här alltså. Jessica säger att mina symtom är sjukt lika hennes. Hon har ju haft en sån här grej i skallen men överlevt och ser frisk ut. Jag hoppas att det "bara" är epilepsi, men.. ja. Jag har inte tid med sånt här trams! Jävla..vafan.

Nu ska jag lägga mig och jag skulle kunna döda för att ha någon att sova med @ the moment, så jävla otrygg och orolig, det bara kryper i kroppen.
Bild: Delar av Crew @ subway i Lördags. Fan vad söta ni är!

Inga kommentarer: