onsdag, januari 18

Flowers become screens


"Om du var ett hav..."



Jag dagdrömmer om det..det kommer närmare, så nära.
Kroppsvärme och blickar, och så minnet av att, när man är nära, och då menar jag jättenära honom, och ser hans blick som separerad från allt det andra, då ser man den verkligen. Man ser nyanser av allting. När man är nära honom så får man en liten, liten inblick i vad det verkligen handlar om. Det är som det där "Livet, universum och allting..", man begriper mer än man tror. Han är ett vandrande unikum som jag inte kan låta bli att vilja ha intill mig nästan hela tiden.
Jag svajar i huvudet och känner mig trött och groggy relativt ofta men jag håller mig uppe genom att sortera tvätten.

Ott, splitting an atom, var soundtrack till min närhet. Hans doft, hans underbara, underbara doft, hans underbara underbara suckar. Jag skulle kunna go on and on, fast han säger att jag är tokig som gör det för det finns så mycket tokiga människor därute som vill en illa.

Det finns bara en enda, en enda människa som verkligen, verkligen är menad för en. Precis som Disney säger. Damn you, Disney! Jag som alltid hatat ert jävla trams.
Disneytrams.

Som han är, som han gör.
Jag är värdelös i skolan just nu, fan vad jag avskyr att vara oviss kring vad det är för fel på mig. Jag vet ju att det är något fel. Jag känner det inuti mig. Jag vet. Men inte ens den jävla doktorn tar en på allvar. "Det kan ju vara panikångest.." hörrudu, jag har HAFT panikångest. Det är en JÄVLA skillnad på att ha panikångest och att tappa medvetandet, minnet och hela skiten. IDIOTER, ska jag behöva göra ert JÄVLA jobb också?
Tar ni på er ett ansvar - TA det ansvaret också, era jävla menlösa skitstövlar.

Soundtrack: Dido - Here with me & Delirium - Flowers become screens [frequency modulation mix] och Delerium - Silence (michael woods mix)

The pumpkin calendar needs to be synchronized.

Inga kommentarer: