tisdag, januari 3

Somnia

Jag sover hela dagen, sen orkar jag inte mer, så jag sover lite till. Grälar med min mor; hon missförstår mig hela tiden. Orkar inte. Liselott kommer hem; när hon träder in här kommer lugnet så jag hamnar i sovkoman. Drömmer konstiga saker. är helt mentalt slut. Imorgon ska jag ner på CSN Hornsgatan och gräla med dessa sabla CSN:are. dessutom måste jag ringa till skolan och kolla hur jag ska göra nu när jag eventuellt är relegerad.

Trött på att tramsa med papper, problem och diverse idioter. Vill ha förändring; funderar på att färga håret brunt, och sen slinga det ordentligt. Alternativt klippa av det. Liselott tog med sig ordentligt med kläder hem från Amsterdam, jag är grymt snygg i en 60-talsinspirerad Nikeklänning, tänker ha den..ja, när jag nu planerar att gå ut.
Är fortfarande så trött. Går och lägger mig igen.

Inga kommentarer: